אבי ממן - דיאטן קליני ומאמן כושר אישי

יצירת קשר מהירה

השם שלך (חובה)

טלפון (חובה)

הדואר האלקטרוני שלך

נושא הפניה

מרכז שחייה

 מרכז לשחייה בהנחיית אבי ממן

שחייה נכונה

שחייה נכונה זוהי שחייה המשלבת את שרירי הגוף בו זמנית לכן חשוב מאד בשחייה לשמור על תזמון נכון גם מבחינת השרירים וכן גם מבחינת הנשימה.קחו דוגמא את סגנון שחיית חזה שבו אנו משלבים כ-220 קבוצות שרירים בו זמנית.בשחיית חזה כאשר הידים גורפות הרגלים מתקפלות וכאשר הידיים מבצעות ראש חץ הרגליים בועטות זוהי שחייה נכונה של תזמון ידיים ורגליים.אם אנו מסתכלים על הנשימה בסגנון חזה אז כאשר הידיים מסיימות לגרוף ויש מעין תנועה של “קריאת ספר” זהו הזמן להוציא את הראש מעל המים ולהכניסו מיד למים כאשר הידיים מתיישרות.לעומת זאת כאשר בשחיית חזה אנו מתמקדים על שחייה נכונה עם הרגליים והנשימה אז כאשר הרגליים מתקפלות לעבר העכוז אנו מוציאים את הראש מעל המים וכאשר הרגליים בועטות ומתיישרות הראש חוזר לעבר המים זוהי המשמעות של שחייה נכונה.

מהי החשיבות של שחייה נכונה

שחייה נכונה ראשית כל תורמת לשחיין בהיבט הבריאותי לנצל את המיטב מהגוף בזמן המוקצב של אימון או לימוד השחייה.שחייה נכונה תגרום לשחיין להיות יעיל יותר במים ויותר חסכוני,הכוונה היא לכך ששחיין יעיל כדי להתקדם בצורה יעילה במים צריך להשקיע כמה שפחות תנועות במים ויותר לגרוף מים בכמות גדולה יותר ובפחות תנועות שחייה כך השחיין עושה פחות תנועות במים ומתקדם יותר מהר.לכן חשוב מאד ללמוד היטב את סגנונות השחייה ואת התזמון הנכון ולפיכך כך ניתן להפיק את המיטב מכל סגנון שחייה.כדי לשחות נכון יש להקדיש זמן ללימוד שחייה בהדרכת מורה לשחייה ולאחר מכן יש להתאמן על סגנונות השחייה בצורה איטית ונכונה.

שחייה נכונה ותיקון טעויות

כאשר תלמיד הלומד לשחות חשוב מאד לאחר שלב לימוד השחייה לתרגל את סגנון השחייה ולאתר טעויות ולתקן אותן ע”י כך אנו משפרים את סגנון השחייה של התלמיד.ניתן לעשות זאת בזוגות כאשר תלמיד נמצא בתוך המים וחברו נמצא מחוץ למים והם מתקנים אחד לשני את הטעויות וכל זאת בהנחה שהשניים מבינים בשחייה נכונה.כמובן שהכי מומלץ להיוועץ עם איש מקצוע המבין בתחום וע”י כך אנו משפרים את סגנון השחייה.

בברכה דיאטן קליני וספורט-אבי ממן.

נייד: 054-7605781 אבי ממן

שירותי הרזיה ודיאטה

אבי ממן